cookies
Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.
OK

Kariera.pl: Marketing rekrutacyjny w praktyce

Marketing rekrutacyjny w praktyce.

Jak tworzyć i optymalizować kampanie marketingu rekrutacyjnego? Jak dziś pozyskiwać odpowiednich ludzi do pracy, skoro ogłoszenia o prace przestały działać? To pytanie spędza obecnie sen z powiek wszystkim dzisiejszym rekruterom i menedżerom HR.

Podpowiedzi na ten temat będzie można znaleźć podczas wystąpienia Eustachego Bieleckiego, head of growth w Kariera.pl - 10 października na szkoleniach organizowanych przez „Rzeczpospolitą” w jej siedzibie w Warszawie.  

Tytuł warsztatu  to: Online Marketing w służbie HR. Jak mierzyć działania w kampanii rekrutacyjnej? Case Study - na podstawie kampanii rekrutacyjnych prowadzonych przez portal innowacyjnej rekrutacji kariera.pl.

Oto podstawowe zagadnienia:

Data-driven marketing w rekrutacji. Jakie dane i skąd je brać?

Jak tworzyć i optymalizować kampanie Talent Acquisition Marketing? 4 proste kroki

Warsztat prowadzony przez Eustachego Bieleckiego odbywa się w ramach dwudniowego  szkolenia:

 Zarządzanie projektami. Jak wykorzystać metodykę projektową w obszarze HR


Sprawdź aktualne profile najlepszych polskich pracodawców

Zapisz się do naszego newslettera i jako pierwszy uzyskaj dostęp do pełnej wersji Kariera.pl