cookies
Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.
OK

Zarobki w Marketingu - Ile zarabia Media Planner?

Zarobki w Marketingu - Ile zarabia Media Planner?

Zarobki Media Plannera. Aktualne raporty wynagrodzeń 2017.

Osoba, której praca stanowi pomost między marką a jej użytkownikami, to właśnie media planner

Do głównych zadań i obowiązków media plannera należy kompleksowa obsługa klientów w oparciu o działania internetowe, opracowywanie strategii mediowych i marketingowych oraz ich realizacja, zakup i planowanie mediów, dobór odpowiednich środków przekazu i najefektywniejszych kanałów dotarcia do konsumentów, analiza odbiorców i wyników, prowadzenie kampanii, przygotowywanie post-buyów, koordynowanie poszczególnych działań agencji kreatywnej, przedstawicieli mediów oraz klienta.

Obowiązki media plannera mogą się nieco różnić w zależności od konkretnej firmy i jej polityki oraz typu projektu.

Rola osoby na tym stanowisku może wymagać ścisłej współpracy z działem marketingu oraz działem handlowym mediów.

Od media plannerów wymagana jest przede wszytskim umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego, zdolność efektywnego zarządzania projektami, łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji, a także ciągła chęć doskonalenia swoich umiejętności i uczenia się. 

Zarobki media plannera uwarunkowane są jego doświadczeniem oraz renomą domu mediowego czy agencji interaktywnej, w której pracuje.

Mediana wynagrodzeń na tym stanowisku wynosi 3800 złotych. Media plannerzy z większym stażem pracy mogą liczyć na 6700 złotych miesięcznie. Natomiast niektórzy junior media plannerzy zarabiają nawet nieco ponad 5000 złotych. Płace początkujących pracowników zaczynają się od ok. 2000 złotych netto. 

 

 


Sprawdź aktualne profile najlepszych polskich pracodawców

Zapisz się do naszego newslettera i jako pierwszy uzyskaj dostęp do pełnej wersji Kariera.pl