cookies
Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.
OK

Zarobki w Marketingu - Ile zarabia Social Media Manager?

Zarobki w Marketingu - Ile zarabia Social Media Manager?

Zarobki w Social Media. Ile zarabia specjalista ds. mediów społecznościowych. Sprawdź aktualne raporty wynagrodzeń.

Media społeczniościowe są współcześnie nie tylko bardzo popularne, ale też coraz bardziej niezbędne do sprawnego funkcjonowania w świecie. Trudno znaleźć osobę, która nie posiada konta na którymś z portali społecznościowych. Firmy i organizacje, chcąc nadążać za zmieniającymi się trendami oraz móc pozostawać w stałym kontakcie ze swoimi klientami, starają się również być obecne w social mediach. Dlatego zatrudniają odpowiednie osoby, które zajmują się marketingiem w mediach społecznościowych.

By zostać social media managerem nie wystarczy powierzchowna znajomość najważniejszych portali i umiejętność zakładania na nich konta lub wstawiania postów na profilu. Posiadanie wiedzy na temat marketingu internetowego, reklamy oraz PR-u jest tu niezwykle istotna. Kandydat na to stanowisko powinien też starać się być na bieżąco z dynamicznie zmieniającymi się trendami w świecie social mediów, nowinkami czy aktualizacjami.

Sprawdź też: Czym się zajmuje Social Media Manager?

Do głównych zadań social media managera należy kontakt pomiędzy firmą a klientami za pomocą wszelkich dostępnych mediów społecznościowych. Osoba na tym stanowisku odpowiada również za współpracę z mediami, zarządzanie projektami mającymi na celu budowanie wizerunku marki, tworzenie strategii PR-owej i reklamowej, monitorowanie poszczególnych mediów.

Dla pracodawcy ważne będzie przede wszystkim to, czy social media manager potrafi sprawnie posługiwać się najnowszymi narzędziami komunikacji internetowej, odpowiednio reagować na zmianiejące się trendy oraz czy jest kreatywny, komunikatywny i otwarty.

Zarobki osób na tym stanowisku mogą być odpowiednią zachętą do podjęcia pracy. Mediana wynagrodzeń social media managera wynosi 4,2 tys. złotych brutto

Na najwyższe pensje mogą liczyć social media managerowie w województwie mazowieckim.

Pracownicy z największym stażem, zatrudnieni w warszawskich firmach, zarabiają nawet około 10 tysięcy miesięcznie. Wynagrodzenia osób dopiero rozpoczynających swoję karierę na stanowisku social media managera mieszczą się w przedziale 2,4 – 3,5 tys. złotych netto miesięcznie.


Sprawdź aktualne profile najlepszych polskich pracodawców

Zapisz się do naszego newslettera i jako pierwszy uzyskaj dostęp do pełnej wersji Kariera.pl