cookies
Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.
OK
kariera.pl
  • Zaloguj
  • Załóż profil
  • Oferty pracy
  • Pracodawcy
  • Wynagrodzenia
  • Artykuły
  • Dla pracodawców
    • Pracodawcy
    • Wynagrodzenia
    • Artykuły
    • Dla pracodawców

27 października 2017

Zarobki w Marketingu - Ile zarabia Social Media Manager?

red.

Zarobki w Social Media. Ile zarabia specjalista ds. mediów społecznościowych. Sprawdź aktualne raporty wynagrodzeń.

Media społeczniościowe są współcześnie nie tylko bardzo popularne, ale też coraz bardziej niezbędne do sprawnego funkcjonowania w świecie. Trudno znaleźć osobę, która nie posiada konta na którymś z portali społecznościowych. Firmy i organizacje, chcąc nadążać za zmieniającymi się trendami oraz móc pozostawać w stałym kontakcie ze swoimi klientami, starają się również być obecne w social mediach. Dlatego zatrudniają odpowiednie osoby, które zajmują się marketingiem w mediach społecznościowych.

By zostać social media managerem nie wystarczy powierzchowna znajomość najważniejszych portali i umiejętność zakładania na nich konta lub wstawiania postów na profilu. Posiadanie wiedzy na temat marketingu internetowego, reklamy oraz PR-u jest tu niezwykle istotna. Kandydat na to stanowisko powinien też starać się być na bieżąco z dynamicznie zmieniającymi się trendami w świecie social mediów, nowinkami czy aktualizacjami.

Sprawdź też: Czym się zajmuje Social Media Manager?

Do głównych zadań social media managera należy kontakt pomiędzy firmą a klientami za pomocą wszelkich dostępnych mediów społecznościowych. Osoba na tym stanowisku odpowiada również za współpracę z mediami, zarządzanie projektami mającymi na celu budowanie wizerunku marki, tworzenie strategii PR-owej i reklamowej, monitorowanie poszczególnych mediów.

Dla pracodawcy ważne będzie przede wszystkim to, czy social media manager potrafi sprawnie posługiwać się najnowszymi narzędziami komunikacji internetowej, odpowiednio reagować na zmianiejące się trendy oraz czy jest kreatywny, komunikatywny i otwarty.

Zarobki osób na tym stanowisku mogą być odpowiednią zachętą do podjęcia pracy. Mediana wynagrodzeń social media managera wynosi 4,2 tys. złotych brutto. 

Na najwyższe pensje mogą liczyć social media managerowie w województwie mazowieckim.

Pracownicy z największym stażem, zatrudnieni w warszawskich firmach, zarabiają nawet około 10 tysięcy miesięcznie. Wynagrodzenia osób dopiero rozpoczynających swoję karierę na stanowisku social media managera mieszczą się w przedziale 2,4 – 3,5 tys. złotych netto miesięcznie.

Chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach i dodatkowe materiały?

Inne teksty autora

21 marca 2018 W Niemczech branża turystyczna dostała podwyżkę Od 1667 do 4287 euro na miesiąc będą zarabiać w Niemczech pracownicy i kierownicy niższego szczebla w firmach turystycznych. 2,5-procentową podwyżkę wynegocjował związek zawodowy Verdi
07 marca 2018 Wielka rekrutacje w LOT W szczycie sezonu letniego LOT zatrudni kilkudziesięciu dodatkowych ludzi na Lotnisku Chopina. Do zadań wakacyjnych pracowników będzie należało m.in. asystowanie podróżnym i udzielanie im informacji
05 lutego 2018 Top Employers Polska 2018 W tegorocznej edycji programu Top Employers Polska certyfikat otrzymało 48 działających w Polsce organizacji.

Inni popularni eksperci

Anita Błaszczak

Pisze o rynku pracy, zarządzaniu, marketingu i przedsiębiorczości. Organizatorka debat redakcyjnych poświęconych tej tematyce. Absolwentka iberystyki i dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Aleksandra Kujawa

Maja Meissner

Od 2010 prowadzi wraz z partnerami firmę doradczą Meissner & Partners Executive Search and Organizational Development. Aktywnie działa w International Coach Federation, największej światowej organizacji coachingowej. Posługuje się certyfikatami wspierającymi rekrutację oraz rozwój kariery zawodowej pracowników. Posiada doświadczenie z ponad 800 godzin procesów coachingowych dla ponad 50 top managerów. Jest członkinią Rady Programowej Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet. W wolnym czasie trenuje izraelski system walk Krav Maga.

Jacek Jakubowski

Szkoleniowiec, psycholog, animator wielu ogól­nopol­skich projektów spo­łecznych. Wieloletni prezes Rady Trenerów przy Pol­skim Towarzystwie Psychologicz­nym. Współtwórca Grupy Trop, największej w Polsce szkoły trenerów biznesu. Zajmuje się m.in. budo­wa­niem kul­tury organizacyj­nej zarówno w międzynarodowych kor­poracjach i największych instytucjachfinansowych, jak i małych fir­mach rodzinnych. Działa w wielu orga­ni­za­cjach pozarządowych, jest członkiem amerykań­skiej orga­ni­za­cji: Innowatorzy Dla Dobra Ogółu ASHOKA.

Mateusz Rzemek

Redaktor działu prawa „Rzeczpospolitej”, specjalizujący się w problemach prawa pracy. Absolwent prawa na Uniwersytecie Lubelskim.

Ewa Barlik

Ekspert z Akademii Leona Koźmińskiego, zajmuje się teorią zarządzania, komunikacją, doradztwem strategicznym dla firm mediowych, wspiera organizacje trzeciego sektora w programach społecznych i komunikacyjnych. Absolwentka dziennikarstwa i zarządzania na UW oraz studiów Executive MBA. Autorka licznych artykułów i opracowań popularyzatorskich z zakresu komunikacji, zarządzania i kariery.

Julita Dąbrowska

Ma ponad 25-letnim doświadczenie w zarządzaniu strategicznym, marketingu, Public Relations, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej. Na co dzień prowadzi własną firmę Kalitero, która pomaga firmom i organizacjom opracować strategie komunikacji biznesowej. Od 2011 roku organizuje też coroczne Forum Employer Branding,jest autorką, cieszącej się popularnością książki „Employer Branding. Marka pracodawcy w praktyce” oraz ponad 50 artykułów publikowanych w prasie branżowej i naukowej. Kolejna książka w przygotowaniu.

Aleksandra Fandrejewska

Dziennikarka najdłużej związana z Rzeczpospolitą. Kiedyś reporterka i sprawozdawca sejmowy. Zajmuje się ubezpieczeniami społecznymi i zdrowotnymi, rynkiem pracy, makroekonomią i przedsiębiorczością. Laureatka nagrody im. Władysława Grabskiego dla najlepszego dziennikarza ekonomicznego roku.

Przemysław Wojtasik

Dziennikarz podatkowy, dziennikarz Działu Prawo i Podatki w Rzeczpospolitej

Artykuły dla Ciebie

Festiwal podwyżek w rozkwicie

5 popularnych błędów przy szukaniu pracy

Cudzoziemcy ciągną do wielkich miast

Poradniki

Kodeks dobrych praktyk w open space

Open space jest specyficzną formą aranżacji przestrzeni biurowej, w której szczególnie istotne stają się nieformalne zasady współżycia między ludźmi.

Sprawdź, czy już jesteś pracoholikiem

Odniesienie sukcesu w pracy, możliwość awansu, wyższe zarobki – motywacja do pracy i satysfakcja z wykonywanych działań jest bardzo ważna. Trzeba jednak być ostrożnym, żeby praca nie stała się całym naszym życiem.

Jak napisać dobry list motywacyjny?

Założeniem listu motywacyjnego jest potwierdzenie, że doskonale spełniasz wymagania podane w ogłoszeniu oraz wykazanie, że zatrudnienie właśnie ciebie przyniesie korzyść dla firmy. Dobrze napisany list motywacyjny może zadecydować o zaproszeniu na rozmowę rekrutacyjną.

Najnowsze wydarzenia

TOP10 Pracodawców 2017. Nasz Patronat
13.04.2018
Już 17 kwietnia konferencja SAZ. Patronat kariera.pl
09.04.2018
Mentorzy pomogą młodym
04.04.2018
Tu warto pracować! Lista firm
28.03.2018
Śpimy i pracujemy krócej
23.03.2018
Więcej wydarzeń
Oferta tygodnia

Telemarketer w b...

  • Kariera.pl
  • |
  • Warszawa
kariera.pl
© 2015 - 2017 Kariera.pl
  • O nas
  • Rekrutuj z nami
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Zaloguj się
Zapomniałem hasła
Zaloguj się z Facebook Zaloguj się z linkedin
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się za darmo!
Uzyskaj dostęp do wyselekcjonowanych dla Ciebie treści, zapisuj artykuły i oferty pracy.
Utwórz
Abyś mógł w pełni cieszyć się serwisem, potrzebujemy kilku informacji o Tobie
01 Podstawowe informacje
02 Preferencje

Co najmniej 10 znaków i cyfr

Zaloguj się z Facebook Zaloguj się z linkedin
Masz już konto? Zaloguj się
Abyś mógł w pełni cieszyć się serwisem, potrzebujemy kilku informacji o Tobie
01 Podstawowe informacje
02 Preferencje
1
Wybierz stanowisko na jakim chciałbyś pracować
2
3
Wpisz miasto w którym chciałbyś pracować
4
Dodaj preferowane zarobki netto
5
Dodaj CV, a stworzymy Ci pełny profil
Czy na pewno chcesz usunąć konto?

Wszystkie dane powiązane z Twoim kontem zostaną nieodwracalnie usunięte